Donnerstag, 4. August 2016

**...CC Designs August Release BlogHop...**


Today is RELEASE DAY for all of the new AUGUST products at C.C. Designs!! As you have seen from our Preview Days, all of the new stamps and dies are SPOOKTACULAR, and perfect for all of your upcoming Halloween projects! For the month of August, we have 7 character stamp sets with coordinating dies available for purchase, Layering Tags Die, Dotted Rectangles Die, Half Rectangles Die, and Shadow Spots Die.


Für meine Karte habe ich "Batty Birgitta" mit passender Outline-Die benutzt. 



Alle Stanzen, die ich für meine Karten verwendet habe, sind von CC Designs. Ganz neu gibt es jetzt die Tag-Dies, diese sind gepierct, sind man leider auf dem schwarzen Papier nicht. Das "Boo" habe ich mit den großen Buchstaben ausgestanzt. Das Spinnennetz mit Spinne und der "Schleim"sind aus dem "Make a Card #8 Halloween" Set. Die kleinen Sterne sind aus dem "Make a Card #7 Superhero" Set.


Every release we will have a New Release Blog Hop to showcase our awesome Design Team! Check out their amazing creations!

And we can’t have a Blog Hop without a PRIZE!! Here's how to enter:

Leave a comment on each DT Member’s Blog, and then head back to the C.C. Designs Blog to let us know you completed the hop.  
There is a $25 CCD Store Gift Certificate hidden on one of our Design Member's Blog so you definitely want to comment on each blog. :)

*This Blog Hop will end on Sunday, August 7th at NOON, 12pm EST. Winners will be announced the following week. Don't forget to also comment on each CCD PREVIEW DAY Post for a chance at winning a $15 CCD Store Gift Certificate.

Happy Hopping!!

Simone











Kommentare:

  1. This is my favorite image from this release. She's so cute.

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful coloring on that darling Batty Birgitta design! Love your fun card with all its awesome details!

    AntwortenLöschen
  3. I love the shape of
    your card and it is
    so cute!
    Carla from Utah

    AntwortenLöschen
  4. I love the shape of
    your card and it is
    so cute!
    Carla from Utah

    AntwortenLöschen
  5. This is very cute. I love the coloring and the dies.

    AntwortenLöschen
  6. Die ist ja auch wieder zuckersüß - das find ich mal echt genial, daß es dafür noch Stanzen gibt! Ich weiß noch, früher hab ich immer konturengenau ausgeschnitten und hab es gehasst. ;o) Dann war das plötzlich "out". Letzt hab ich das mal wieder gemacht für eine Karte, bei der eine Tilda sitzend war und ich sie dann ja auf was drauf setzen wollte. Ich mag es immer noch nicht. *lach*
    Mit konturengenauer Stanze ist das natürlich was anderes, das sieht ordentlich ausgeschnitten aus und ist für eine Szene natürlich wesentlich besser geeignet!!!

    Tolle Karte!

    LG Svenja

    AntwortenLöschen
  7. What an adorable little bat girl. Gorgeous card.

    AntwortenLöschen
  8. Lovely card. Love the big orange die cut BOO!

    AntwortenLöschen
  9. So cute! Love the card shape and papers!

    AntwortenLöschen
  10. This is so cute. I love the BOO die cut.

    AntwortenLöschen